13 Aralık 2011 Salı

Annelutfen Diyen Çocuğunuz Size Kazandırıyor!



Annelutfen, 0-12 yaş arası bebek ve çocuklar, hamileler ve anneler için ihtiyaç duyulan her şeyin kolayca satın alınabileceği bir site. 200’den fazla markanın binlerce ürününü çok uygun fiyatlarla bulabiliyorsunuz.

Şimdi yeni bir kampanya başlatmışlar. Çocuğunuzun “anne lütfen” dediği videoyu çekip www.annelutfen.com’un Facebook sayfasına yolluyorsunuz, hem videonuzu Youtube sayfalarında yayınlıyorlar hem de sitenin yılbaşı mağazasından yapacağınız 50 TL ve üzeri alışverişlerinizde geçerli 15 TL’lik hediye çeki kazanıyorsunuz.

Kampanya hakkında detaylı bilgiye www.facebook.com/annelutfencom ve www.twitter.com/Annelutfen linklerinden ulaşabilirsiniz.

Son gün 1 Ocak 2012… Kaçırmayın derim.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

4 yorum:

  1. Çok güzelmiş:) ve bu güzel tanıtımı bizlere yaptığınız için de ayrıca teşekkür ederim size!:) sevgiler..


    Bloğuma beklerim..
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, ben sadece paylaştım, sevgiler:) En kısa sürede ziyaretinizdeyim..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Selma Hanım,yaptığınız işleri çok beğeniyorum. ilgiyle takip ediyorum. Yeni yeni örgüyle bişeyler üretmeye başladım. Çok keyif alıyorum. Siz bu işin ustasısınız artık size bir şey sormak istiyorum. Ben bi yelek ördüm ama kaç no şişle ördüysem sert oldu. Sonunda ördüm belki örünce düzelir diye ama hala sert. Bu tarz örgüleri yumuşatmak için yapılabilcek bişey var mı acaba ? Varsa paylaşırsanız çok sevinirim. :) Sevgiler... Yasemin

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Yasemin Hanım, örgünün sert durmasının iki sebebi olabilir birincisi eliniz çok sıkıdır; ama farklı kalınlıklarda şişler denedim bir değişiklik olmadı diyorsunuz o halde sanırım kullandığınız iplik sert eğer öyleyse yapacak birşey yok maalesef, uygun sıcaklıkta bir de ütüleyin isterseniz belki biraz kendini bırakır.. Sevgiler..

    YanıtlaSil