14 Ekim 2009 Çarşamba

MİNİK ÇİÇEK

Merhabalar..
Bu çiçeği 10marifet'ten sevgili BeyazKKelebek'e tarif etmek için yapmıştım, hazır yapmışken burda da yayınlayayım, belki birilerinin daha işine yarar..







Dört zincir çekip altı sık iğne yapıyoruz..


Üç zincir çekiyoruz..



Zincir çektiğimiz yere batarak bir trabzan yapıyoruz, onun yanına bir trabzan daha yapıyoruz..



Üç zincir çekiyoruz..



İkinci trabzanı yaptığımız yere batıyoruz..



Tekrar üç zincir çekip ilk yaprakta yaptıklarımızı tekrarlayarak çiçeğimiz bitiriyoruz..



Yapmak isteyen arkadaşlara şimdiden kolay gelsin..

8 yorum:

  1. ÇİÇEK MOTİFLERİNİ HEP SEVMİŞİMDİR...ÇOK HOŞUMA GİTTİ..ÇOK TA GÜZEL GÖSTERMİŞSİN...PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  2. güzel ve detaylı anlatım için teşekkürler selmacığım bazen bende bu çiçek işini tutturamıyorum. bu arada birşey soracağım blog başlığı rengini nasıl değiştirebilirim

    YanıtlaSil
  3. Tşk.Canım yaptıklarını çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşım Selmatozan sizi mimledim sayfama gelip sorularımı cevaplarsınız sevinirim sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili selmatozan sizi mimledim mesaj attım aldınızmı çünkü mesaj yollarken bilgisayarda sorun yaşadığım:( için emin olamadım

    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  6. sen yaparsında işe yaramazmı canımm ablam.benim çok çok çok yaradı.teşekkürler.sevgiyle kal =)

    YanıtlaSil
  7. çiçek çok güzel olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bu küçücük çiçekte bile güzel yorumlarınızla beni mutlu ettiğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar, sevgiler:)

    YanıtlaSil