7 Temmuz 2015 Salı

Zincir Şal



Merhabalar..
Örgüyle uğraşanlar gayet iyi bilirler zamanla örülenlerden artan iplikler tek başlarına pek bir işe yaramazlar ancak hepsi bir araya gelerek birşeyler yapılabilir; orta ve kalın ipliklerde bu genelde battaniye şeklinde olur, bu sefer şallarımdan kalan ipliklerle yeni ve çok kolay bir şal ördüm hem renk uyumu hem model çok hoşuma gitti..


Siz de biriken artan ipliklerimi ne yaparım nasıl değerlendiririm diye düşünüyorsanız alternatif olarak aklınızın bir köşesinde bulunsun.. Tabi illa ki artan ipliklerle değil düz renge de çok yakışıyor.. En altta paylaştığım resimde zincir sayılarını verdim örmek isterseniz yardımcı olur..










13 yorum:

  1. Maşallah canım benimmm inan önce kendinden böyle ebruli sandım harika olmuş.
    ellerine sağlık.
    üst omuz yerinden mi yoksa alt köşeden mi başladın bir de nersinden arttığını anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ayarlasam ancak böyle uyumlu olurdu sanırım, güzel denk geldiler..
      Başlangıç uzun taraftan oluyor yani omuza gelen yerinden, uzun kısımdan başlandığı için her sırada iki taraftan eksilterek örülüyor.. Sevgiler <3

      Sil
  2. Merhabalar Selma hanım. Uzun süredir bloğunuzu izliyorum ve bazı anlatımlı örgülerinizden yararlanıyorum. Yapmak istediğim bir şeyler olduğunda ilk baktığım sizin anlatımlı örgüleriniz oluyor. Bu şalınız da çok güzel olmuş ellerinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yardımcı olabildiğime sevindim, yeni açıklamalarda görüşmek üzere :)

      Sil
  3. Bende face'de gördüm ve bayıldım,renkler harika, model de öyle ,emeklerine sağlık çok çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Yine çok net, tertemiz bir çalışma olmuş Selma'cım.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ellerıne saglık gercekten harıka olmusss renk model bayıldımmm

    YanıtlaSil
  6. renk uyumu örülüşü fazlasıyla güzell olmuş selmacığım çok beğendim sağlığım el verseydi örmek isterdim maşallah sana :)

    YanıtlaSil
  7. Renkleri harika.. Eline sağlık Selmacım.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık iğne oyası gibi olmuş Selmacım...Başarılarını face den takip ediyorum tebrik ederim... kirpi ipten yaptığım sandalye kılıfını beğenmişsin tv programında belki bahsedersin...sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Yeni birsey ler görmek istiyoruz selma hanım duyun beni nerelerdesiniz

    YanıtlaSil
  10. Ilginc bir model umarim yapabilirim emeginize saglik

    YanıtlaSil