2 Haziran 2012 Cumartesi

YILDIZ ÖRNEĞİ BERE

Örneği burda gördüğümden beri uygulamak istiyordum en nihayetinde denedim.. Modelin mantığı liflerde çokça kullanılan bildiğimiz yıldız modeli gibi tek fark lif yaparken fıstık şeklinde yaptığımız bacakları burada trabzan yapıyoruz ama ayrı ayrı değil de üçünü birden kapatıyoruz.. Ben orjinalindeki gibi geniş yapmadım ama böyle de güzel oldu bence, uç kısmına dört sıra tığ işi lastik yaptım ters sık iğneyle de bitirdim en alttaki fotoğrafta göreceğiniz gibi uç kısmı daha düzgün durdu, mevsime uygun olarak bir de gelincik çiçeği kondurdum.. Veee karşınızda berem..






22 yorum:

  1. süper olmuş, nefis bir şey, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL BİR BERE OLMUŞ SELMACIM ELLERİNE SAĞLIK CANIM..GELİNCİK ÇİÇEĞİDE ÇOK YAKIŞMIŞ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim bu gelincik çiçeğini birkaç yerde daha kullanasım var:)

      Sil
  3. çok zarif görünüyor:)))

    YanıtlaSil
  4. Harika bir bere olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş canım.
    Çok beğendim. Ayrıca fotoğraflar da çok güzel.
    Ellerine, emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşımcım teşekkür ederim canım, fotoğraflarda biraz parlama oldu ama beğenmene sevindim:)

      Sil
  6. beyaz rengi çok severim eline sağlık bloğunu izlemeye aldım hayırlı akşamlar ....

    YanıtlaSil
  7. elinden çıkan her iş gibi buda harika görünüyor canım.ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni buralarda görmek ne güzel:) Çok sağol canım..

      Sil
  8. şekerim çokkk güzel olmuşşş...eline sağlık...gelincik çiçeğine bayılırım amaaa şu yaprakların da harika olmuşşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı teşekkürler, sık iğne yaprak modelini ben de seviyorum..

      Sil
  9. örneği hep görürdüm ama liflerde:)) adını da bilmezdim, yıldızmış:)) ama bere şahane olmuş:) eline, emeğine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım küçük bir fark dışında aynı mantıkla örülüyor, sevgiler:))

      Sil
  10. ellerine sağlık selmacım harika bir bere olmuş canım, her yaptığın iş gibi buda çok zarif ve şık bayıldımm süpersinnn:))sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Suzancığım sağol canım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı olmuş. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, tabi ki gelirim görüşmek üzere:)

      Sil