17 Mayıs 2012 Perşembe

BANYO LİFLERİ

Bir aydan daha uzun bir süre aradan sonra yine sizlerle birkaç lif paylaşacağım, modelin biri daha önce yaptığım katlı liflerden sipariş sahibi bayan aynı modelin üç farklı rengini istedi, diğeri yeni yaptığım bir model siparişi veren beyefendi sade olsun bir de mavi beyaz olsun modele siz karar verin deyince böyle birşey yaptım ölçülerini normalden biraz büyük istedi ebatları 35*40cm. olarak çalıştım.. Her ikisi de güle güle kullansınlar..































26 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzeller,renklere bayıldım bol siparişli günler dilerim canım,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım sağol canım, pamuk şekeri gibi oldular ben de çok sevdim:)

      Sil
  2. Arkadaşım bayıldım bu rengarenk liflere ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok muntazam görünüyorlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. hepside birbirinden güzel olmuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Selmacım selam...
    Ara ara bakıyorum bloğuna hamaratım ne ciciler yapmış diye=))...Ellerine sağlık döktürmüşsün yine...Sahipleri iyi günlerde kullansınlar...Hayırlı bol kazançlı siparişler dilerim...İstanbul'dan kucak dolusu selamlar sevgiler...NESRİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar:))
      Bu sıralar birşeyler yapmakta değil de yayınlamakta tembellik yapıyorum biraz, yoksa boş durmuyorum.. Bahardandır herhalde deyip suçu onun üstüne atayım:))
      Kucak dolusu selamlar sevgiler de burdan sana:))

      Sil
  6. Renkler ve modeller çok güzel. Ellerine, emeğine sağlık canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşımcım canım beğenmene sevindim teşekkür ederim, sevgiler:))

      Sil
  7. ben bunları hayatta kullanamam sanat eseri gibiler şekerim...eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım doğrusunu söylemek gerekirse ben de kullanamam:))

      Sil
  8. Valla ben bunları hayatta kıyıp da kullanamam, ancak banyoda dekoratif amaçlı dururlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi:) Hem formu da bozulmamış olur hep güzel durur:))

      Sil
  9. öyle güzellerki lif olarak kullanmaya kıyamaz insan, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim o senin güzelliğin:)

      Sil
  10. merhaba arkadaşım birinci sıradakiler çok farklı hoş modelleri ellerine saglık canım

    YanıtlaSil
  11. Ay Selmaaaa, o kat kat olanla ne kadar şekeeer, ellerine, zevkine sağlık, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. ne güzel olmuş öyle kat kat:) çok zarif duruyor. eline sağlık, çok beğendim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Kandilin mübarek olsun hayırlı cumalar canım

    YanıtlaSil